En bra start på lördagen.

Startar helgen med en sovmorgon till 07:15! Kvart över sju , skulle det vara sovmorgon? Kanske vissa tänker men JA i denna familj och för mig är det faktiskt det.
Att dessutom vakna utan att det regnar gör också dagen lite extra bra.
Ebba ska få besöka simhallen med Johan och jag vet inte riktigt vad jag och Hugo ska sysselsätta oss med, försöker ordna någon som vill gå och ta en fika.

Nej nu får jag ta upp och pussa på Hugo här, han har ett helt underbart morgonhumör den grabben<3

Morgonmys för hela slanten. Ebba: Tänk när han blir stor, och har trosor och kan leka med mig<3
- Älskade barn.

Kommentarer
Linda-Mamma till Alfred

Japp lägger till dig då jag finns hos dig;)

2012-05-19 12:56:05
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Mamman till L & L

Vilken härlig bild!



Svar: Oj, ja men Lea är nog rätt liten för sin ålder om jag förstått det rätt. I alla fall är hon rätt kort.

2012-05-19 23:55:42
URL: http://vimorina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0