Kanelbullar är fina grejer!


Det har blivt lite väl mycket fika den senaste tiden. När våren och sommaren närmar sig tycker jag på något dumt sätt det blir mer? Lika lätt att plocka i frukt i matsäcken till lekplatsen liksom.
Mottager gärna lite lätta recept på sånna där matiga muffins som jag vet finns, det är ju ett bra mellanmål?
Det fortsätter envist att regna så något måste ju morsan ha och sysselsätta sig med.
(som om man inte har fullt upp med det dagliga ändå liksom)

Annars tidig morgon idag igen, strax efter halvsex började Hugo ligga och prata och visa tydligt att han sovit klart. Någon timma senare sitter jag med kaffe i magen och har egentid med min son medans resten av familjen sover, inte så dumt ändå.

Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

sv: ja det kan ju vara det :s hon har ju haft kolik också till för någon vecka sen, men det släppte efter veckor med kolikmassage.. Men kanske att koliken var p.g.a mjölken också, men att hennes mage växt till sig nuså den släppt iallafall.. Ska höra på bvc hur vi ska göra :)

2012-05-12 10:20:36
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0