Morgonpigg som tusan.
































Nya ljudet här på morgonkvisten är "Pa-pa-pa-pa" det låter verkligen som om han säger pappa (vilket han självklart inte gör redan men ändå)
Så klockan 05:00 började dettta tjatter jämte mig, tro mig jag gjorde allt för att han skulle somna om men den grabben lurar man inte i första taget.
Måste skaffa mig bättre mörkläggning i takfönstret och se om det hjälper han sova till klockan 06:00 iallafall.
Idag planerar vi ännu en dag utomhus och även att införskaffa lite grejer så jag kan fixa här på uteplatsen, små krukor och nya dukar och sittdynor till stolarna. Köpte nämligen nytt för ett tag sedan men det blev inte alls så fint som jag trott när jag fick upp det.

Mera kaffe, och hörrni.. hur var det nu med att få lite respons på det man skriver?













Kommentarer
Hanna

Skriver en rad för att visa att jag följer din blogg!



Har ni vägarna förbi Malmö så säg till vännen min!!

2012-05-25 08:36:59
Therese - Alfons mamma

Jasså? Alfons gillar smakisar från allt möjligt.

Speciellt päron och gröt är hans favoriter.

Allt går nästan ner förutom syrliga ting.



Gulligast rysningarna ever får man se då =)

2012-05-25 11:36:36
URL: http://uncompleted.blogg.se/
Stina

Åh va mysigt med uteplats. Det är min stora dröm, uteplats så man kan grilla, ha fina krukor, liten rutchkana i liten pool till varma o badsugna barn :) så underbart det hade varit!!!

2012-05-25 19:33:24
URL: http://stinaohugo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0