När kommer värmen?


Något att sysselsätta sig med när det regnar, perfekt mellanmål visade det sig dessutom att vara. Tyvärr gjorde jag dom inte vegitariska så jag har inte haft äran att smaka ännu.
När kommer egentligen värmen? Känns som vi väntat i evighheter och allt vi har är en höstliknande vår. Tackar svärmor för det regnställ jag fick för ett par veckor sedan, det har används flitigt de senaste regndagarna vill jag lova.
Nu är det inget dagis förens måndag för Ebba, gäller att försöka sysselsätta oss. Får sätta och kolla på lite recept från viktväktarna så jag också kan njuta lite med gott samvete. Ja föresten -0,5kg denna vecka med! Men nu har det gått otroligt sakta de senaste, måste skärpa mig!
Peppa mig nu vänner! Ni är dåliga på att kommentera igen! Läsarna blir fler men kommentarerna sinar, kul o få lite tillbaka på det man skriver ju.

Kommentarer
rebecca

kolla klart.se och skriv alingsås i sökrutan till vänster.

där ser du att det kommer 20+ väder hela nästa veckan =D

2012-05-16 08:41:21
URL: http://staaaacey.blogspot.com
Clara

Wow va smarriga dom ser ut! Johan tjatar om att vi ska baka det hela tiden, var hittade du recept? :-)

2012-05-16 12:12:25
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0