Samma möjligheter som när jag var liten.


Precis på den stenen satt jag själv som liten med min farfar och väntade på storfiskarna. Åh det är helt underbart att Ebba får möjlighet att uppleva samma grejer som jag gjorde som liten. Jag var otroligt mycket hos farmor och farfar under min uppväxt och vill låta Ebba vara där ofta hon med.
Där satt hon och väntade på napp , som iofs inte kom denna gång. Men vi fick se ett fågelbo med ägg, hon tyckte det var spännande o kikade snabbt innan vi gick därifrån så måsarna kunde flyga tillbaka till sitt lilla bo.
Hundarna var med dom också, Tilda är en riktigt badhund medans Chezter den lille nog är rädd för att bli blöt om tassarna ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0