5 gånger senaste veckan, rekord!

Godmorgon.
 
En dag där det ska ske ännu fler läkarbesök, den senaste veckan har Ebba vart i kontakt med läkare 5 gånger! Först för hennes hand då hon ramlade o de senare fyra gånger för problemen med magen.
Gårdagens läkarbesök så fick hon bestämt att hon skulle sluta ta sin antibiotika för hon minsann inte hade halsfluss?!
Magen fortsätter att strejka och hon har knappt ätit sen i fredags så hon är rätt orkeslös, vilket är förståligt.
Man vill bara så att hon ska få bli frisk och återgå till den vanliga livliga lilla tjej hon är.
 
Dagen får jag helt enkelt ta som den kommer. Jag börjar känna mig aningens isolerad när jag inte träffat vänner på länge.
Har lite att stå i inför Hugos kalas på lördag, det ska fortfarande bakas massor och jag ska skaffa engångs tallrikar och muggar för att minska disken.
 
Hoppas ni får en fin onsdag, lill-lördag ju :)
 
 

Kommentarer
Yohannas.se

Men - har hon inte kass mage pga pencillinet då? Stackars!!!! :(

Svar: Nej hon började med diarrerna innan hon fick pencillin. Och nu har hon dessutom slutat med de eftersom en annan läkare ansåg de inte var halsfluss :/ Har krävt remiss till barmottagningen nu iaf..
Emmelie

2012-11-15 11:50:48
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Yohannas.se

Åh.. men hur länge? Min lilla hade diarre i 2v. och de tog alla möjliga prover men inget var fel typ?? Helmärkligt å superjobbigt!!! (hon var då 1½ år)

2012-11-15 12:59:12
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Sofie

Så tråkigt att hennes mage krånglar och det gäller ju att man kommer till rätt läkare som tar en på allvar...hoppas det löser sig! Kan hon vara allergisk mot något mat eller så?

2012-11-15 13:35:49
URL: http://blomstertappan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0