Årets första..

Godmorgon lördag.
 
Frukosten intagen och Hugo sover redan sin första gång för dagen. Ebba är högt och lågt och har stora svårigheter att sitta och ta de lugnt (precis som det ska vara hos en fyraåring med andra ord)
Svärföräldrarna från Borlänge är på besök så vårt lilla hus på 75 kvadratmeter är rätt trångt nu ;)
 
Laddar med en varm och go dusch medan lilleman sover och jag ändå har ett par extra öron som kan lyssna om han vaknar, tycker det är rena lyxen att få duscha om morgonen.
Idag vankas det julpyssel och årets första julbord tillsammans med massor av mammor och barn från en mammagrupp jag gick i när Ebba var liten.
Jul känns långt kvar för mig och jag har inte köpt en endast julklapp trots att det ändå bara är en månad kvar idag.
Ser fram emot att sätta fram ljusstakarna för mysets skull men annars kan det kvitta, är inte mycket av en julmänniska alls faktiskt.
 
Duscha var det ja...
 
Förra årets julafton..
 

Kommentarer
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Kul med besök, trots trångt i huset :-) Tycker också det är mysigt med ljustakr i fösntrerna, men jag älskar julen också :-)

Svar: Ja de e trevligt, men lite väääl trångt. Önskar mig ett större hus i julklapp ;)
Emmelie

2012-11-24 22:19:58
URL: http://lottizdays.blogg.se
maria

haha då är du motsatsen till mej :)

Svar: Haha alla kan inte ÄLSKA julen så som du uppenbarligen gör :) Hah men jag tycker de är jätte mysigt med ljustakarna o julbaket i början. Själva julen gillar jag i sig, men inte stressen o tvånget med att köpa grejer. Hellre ett mysigt julbord med familjen än denna köpstress :/
Emmelie

2012-11-24 22:53:43
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0