Bra jobbat Emmelie!

Jag är helt mör i kroppen och jag misstänker att jag inte kommer komma upp ur sängen imorgon överhuvudtaget. Jag testade något nytt ikväll efter jag lagt Hugo - Indorwalking, och herrejäklar vad det tog.
Känner mig grymt stolt över mig själv som trots sömnbrist stack iväg till gymmet.
Börjar jag bara komma igång med träningen så tror jag kosten löser sig själv, ja för jag äter inte direkt onyttigt utan mer vanlig husmanskost och det vill jag gärna fortsätta göra.
 
Nej nu blir det att stänga ner datorn, hela kroppen värker och ögonen börjar bli tunga.
 

Kommentarer
maria

Det ser jobbigt ut :)

Svar: Haha det var de vill jag lova :P Men förhoppningsvis va de bra för kroppen med ;)
Emmelie

2012-11-05 22:32:40
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0