En mammig flicka för en gångs skull.

Fylld av ångest så kryper jag ner i sängen..
Jag vet att magsjuka tenderar komma under natten därför vet jag att jag kommer ha svårt att sova något alls inatt.
Tänk att en sån "vanlig" sjukdom kan ge sån stor ångest för mig, för fast jag vet att det inte är farligt så spelar det igen roll.
Hela dagen har det desinfekterats ytor och händerna är spritade typ två gånger i timman så håll tummarna vi klarar oss!
 
Annars njuter jag av hur mammig Ebba varit idag. Hon har velat vara nära och gärna i knät och kommit och gett mig massor med pussar. (hon är vanligtvis mer pappas flicka så därför njuter jag extra)
Medan hon satt i knät och riktigt gosade in sig så frågade jag hur det kommer sig att hon är så mammig idag och fick svaret "För jag har älskat dig mamma"
Smälter man inte då eller? Underbara, underbara Ebba...
 
 
Bilder från i våras och jag inser att hon växt massor sedan dess <3

Kommentarer
maria

Vad go hon är!

2012-11-20 22:04:37
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0