En skön känsla efteråt.

 
Japp jag kom iväg på gårdagens spinning. Och jag kämpade mig igenom hela passet! Jag som trodde jag hade bokat in mig på ett pass på 40 minuter upptäckte att det var 50 min istället och de där 10 sista tog på krafterna. Men det fina med spinning är ju att man kan anpassa styrkan efter hur mycket man själv orkar. En mycket skönt känsla befann sig i kroppen efter man kom ut färdigduschad och trött i kroppen. Hoppas på fler sånna pass.
Pass är mer för mig,  då tar jag ut mig mer. Ja för tränar jag själv har jag tendensen att ge upp när det blir lite för jobbigt. Haha kanske behöver någon som skriker på mig för att orka?
 
Annars fortsatte vi dagen med pepparkaksbak igår och julmusik, haha en försmak på julen.
På kvällen kom min kompis Becka hit och vi lagade trerätters. Nu återstår dock all disk från gårdagen så det ska jag börja ta tag i nu - Jäsp och godmorgon på dig.

Kommentarer
maria

Duktigt! :)

2012-11-04 19:48:53
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0