Liten tjuvstart.

Hemkommen efter en regnig promenad med hundarna nu efter jag lagt Hugo. Musiken pumpade i öronen och jag bara gick i mörkret, riktigt skönt att bara komma ifrån en liten stund och få stänga av litegranna. Sen är det dessutom extra mysigt att ligga framför tvn nu när man nyss vart ute.
 
Texas är då av med sin manlighet. Stackarn har vart helt groggy och sovit mestadels av dagen men nu börjar han nog bli sig själv igen och ligger här på mig och spinner. Härligt att ha det gjort och nu får vi hoppas vår lilla vilding lugnar ner sig något framöver.
 
Tjuvstartade lite med julpyntet idag, men bara liiite i form av att köpa julstjärnor och ställa i fönstrerna. Längtar nu efter att ställa fram allt annat såsom advetsljusstakar och byta gardinerna. Har en känsla av att mycket nytt kommer införskaffas då mitt förråd är totalt KAOS och det nog skulle ta sig ett par veckor att gräva sig fram till julsakerna..
 
Älskar bara skålen jag köpte idag, ser framför mig hur jag ska fylla den med hembakad knäck eller ischocklad.
Ebba var allt lite orolig för Texas och därför fick han faktiskt sitta på bordet idag.

Kommentarer
maria

Jättefin skål!

2012-11-26 22:15:02
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se
Klokare bestyr | Med liten i famnen ♥

Naww! Va gulligt :) Han ser ju helnöjd ut där på bordet! ^^,

SV: Oj, det va en stor bebis! Hade jag fått gå tiden ut tror jag att min bebbe också varit i den storleken faktiskt ;)

2012-11-30 02:02:36
URL: http://klokarebestyr.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0