Nedräkning till fredag.

Och så var även torsdagen snart över, imorgon är det alltså veckans favoritdag.
Ebba har inte klagat något alls på ont i handen idag, så turen var verkligen på våran sida när hon föll.
Hon tog springcykeln till dagis i morse som vanligt så någon rädsla för den har hon inte fått heller vilket är skönt.
 
Nu sitter jag helt slut i soffan med tända ljus omkring mig, hann tillochmed med en riktig snabbis till gymmet innan jag la Hugo. Blev visserligen bara 30 minuter men jag tog i ordentligt och en halvtimma är ju bra mycket bättre än ingenting. Jag känenr att jag börja uppskatta träningen lite mer nu faktiskt. Ja de minuterna jag är iväg blir ju mina egna och jag är bara Emmelie för ett tag, riktigt skönt faktiskt.
 
Hoppas ni får en fin kväll allehopa. Glöm inte lägga till mig på bloglovin för enkelhetensskull och på instagram finner ni mig som emmgus86 om ni är nyfikna.
 
 

Kommentarer
Sofie

Vad duktigt av dig att komma iväg till gymmet och skönt att få en stund för sig själv! Fredag imorgon, hurra!

2012-11-08 22:25:39
URL: http://blomstertappan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0