Presentation av de fyrbenta.

Godmorgon, ja för även om Hugo gjorde vid halvsex så har han bara vaknat TVÅ gånger inatt och det är stort!
Han sov dessutom i sin säng ända tills tre och det har aldrig tidigare hänt. Hoppas på framsteg eftersom jag slutat med ammningen helt.
 
På begäran börjar jag morgonen med en liten minipresentation av familjens fyrbenta medlemmar ;)
 
 
Tilda: Min första lilla "bebis" som blivit sju år nu. Väldigt speciell hund, de kan nog alla intyga och jag vet faktiskt ingen som inte gillat henne. Galen i pinnar och ogillar starkt att gå ut när det regnar. Skäller inte vid hundmöten och kan en del "konster"
 
 
Chezter: Har haft honom sedan i våras. Inte två år ännu. En typisk liten hund som tror han är större än han är. Försöker skälla vid hundmöten och jag upplever honom som om han är i någon slags "trotsålder" nu som jag minns Tilda var i runt denna ålder med. Han är heelt fäst vid mig och följer mig varje steg jag tar. Kvällstid så ligger han hos Johan och Tilda hos mig =)
 
 
Fiffi: Ja hon kan väl vara i fyra års åldern? Vi har haft henne cirka två år. Man märker i ärlighetensnamn inte av henne så mycket alls. Hon är inte den som ligger i knät och gosar men kommer gärna och ligger jämte mig i soffan. Följer och möter oss alltid på väg till dagis.
 
 
Texas är kattungen som vi räddade från döden i sommras. Han är alltså ingen kattunge längre utan en ungkatt på ett halvår som gör precis sånt som katter i den åldern gör  - Är överallt och ingenstans och förstör delar av hemmet :( Men han är vääärldens gosigaaste och ligger mer än gärna och kurrar i Ebbas knä.
 
 
Ni kanske förstår att vi vill bo lite större? ;)
Blir lite trångt i vårt lilla hus på 75 kvadrat, esch jag är van så för mig är det ingen större grej fast självklart längtar jag efter ett större och eget hus.

Kommentarer
Anonym

Hej! älskar att läsa allt du skriver. Du är så fin pippilotta.Måste ju Johan en stor kram. han växer i mina ögon för varje dag!

2012-11-10 13:34:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0