Sista november.

Sorry för instagram bilderna men kameran är liksom lite glömd de senaste dagarna.'
 

Natten var hemsk! Hugo låg vaken och bara gnällde från 02-05 och jag blev lite smått galen där under natten när allt man ville var att sova. Gick upp och hämtade temp som visade normalt(!?) men gav ändå en alvedon eftersom han uppenbart verkar ha ont av något.
 
Efter en stadig frukost i magen och en massa kaffe så känner jag mig lite mer mänsklig. Men under tiden då  Ebba är på dagis så ska här försökas sovas liten stund om lillen i familjen behagar vill säga. Måste ta igen förlorad sömn känner jag. Nopp, dags för mer kaffe och ett försök till att röja upp röran här hemma.
 
- God förmiddag!
 
 
 

Kommentarer
michaela- med syskon i magen ♥

åh stackars! håller tummarna för att ni får sova riktigt gott i natt!

2012-11-30 19:56:32
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0