Torsdag och mer förberedelser.

Här fortsätter det i samma gamla lunk, Ebbas magont ger inte med sig och jag börjar bli otroligt trött på sjukvården.
De velar fram och tillbaka och verkar gissa sig fram vad som kan orsaka problemen. Jag vill ha en ordentlig utredning nu!
 
Fortsätter med kalasförberedelser idag , ska baka en till plåt med hallongrottor och även gå iväg till Maxi och handla engångsartiklar för att slippa all disk som kommer bli med ett kalas.
Ska bli skoj att träffa all släkt och vänner, men de kommer bli väääldigt trångt här hemma och man kommer få stå/sitta på golvet och äta. Fast vad gör de?
Min ettåring ska firas ordentligt!
 
Köpte en dress från me and i nyss, kan inte bestämma mig om jag älskar den eller hatar den? Liknande dresser finns i mitt fotoallbum från -86...

Kommentarer
♥Mamma till Oliwer och mamma till tvillingar♥

Hey,
Äre sant?
Lika mycket vid födseln som mina nu haha gud ja Daniel min sambo vägde 5100 gram vid födseln och där är inte ens tvillingarna ännu.
De är minisar :P
kram

Svar: Haha! Ja han var en stor grabb ;)
Emmelie

2012-11-15 11:41:41
URL: http://treblirfem.vimedbarn.se
Sofie

Haha ja tyckte allt han är bra söt i den!!

2012-11-15 13:36:58
URL: http://blomstertappan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0