Torsdagen är snart över.

Godkväll.
 
Sitter själv här i soffan med datorn i knät och ljusen tända överallt. Barnen sover sedan ett tag tillbaka och Johan han är iväg på underhållning med jobbet.
Känns riktigt skönt att sitta här och slappa nu eftersom jag tog mig iväg till gymmet tidigare idag och körde kondition och armar. Min snälla lillasyster erbjöd sig nämligen att passa barnen så jag kunde komma iväg en stund och det var guld värt att få sätta musiken i öronen och koppla bort allt annat än mig själv för en stund.
När man väl var tillbaka hemma så gjorde vi middag tillsammans, hamburgare är något jag äter otroligt sällan (ja eller vegitarisk hamburgare då för min del) Satt fint efter ett pass på gymmet.
- Har haft en fin torsdag helt enkelt..
 

Kommentarer
millaform.se

Men herregud så gott det där ser ut ^^, Nu blev jag hungrig fast jag åt för bara några timmar sedan ;D

2012-11-22 20:46:42
URL: http://klokarebestyr.blogg.se
Jenna - Stockholmsmamma till två ♥

Men vilken toppentorsdag, lyx med barnvakt och vad jag blev sugen på hamburgare nu.

Svar: Ja verkligen lyx som jag inte är van vid =)
Emmelie

2012-11-22 22:13:54
URL: http://onlymama.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0