20 oktober.

Det där med sovmorgon en lördag gick i stöpet när Hugo slog upp sina blåa vid 05:30 och verkligen vägrade somna om (tro mig jag försökte) , Ebba måste hört att vi va vakna för en kvart senare var även hon vaken och kunde minsann inte sova mer.Men ja varför slösa bort en lördag med att sova?
 
Lördagslyx med att duscha på morgonen, brukar ju sällan hinna det annars eftersom Hugo sover så korta stunder. Luktar fräscht gör man dessutom med, för jag passade på att beställa en liten miniserie med clean parfymer. Perfekt doft för mig som aldrig använder parfym i vanliga fall eftersom jag tycker det luktar för mycket, men dessa luktar ju bara rent och frächt =)
 
Loppis står på schemat idag, hoppas ni får en bra lördag!
 

Kommentarer
♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Ja, våra små brukar också vakna runt den tiden. Inte roligt, speciellt på helgen!

P.S. Roligt att du är med och tävlar om Nova Star outfiten :)

2012-10-20 20:30:19
URL: http://bambi.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0