En timmas semester,, eller ja typ.

Yes, i did it!
Kom iväg till gymmet och körde lite kondition och styrka, första gången jag tränar sedan jag fick veta jag var gravid med Hugo. Gissar det kommer kännas lite i kroppen imorgon, konditionen gick relativt bra eftersom jag ändå sprungt ibland och även promenerar en hel del, men jag är svag!
Tog emot att komma iväg, för ingen av de jag känner ville följa med och träna och de första gångerna behöver man sig nästan en spark i arslet för att våga sig dit. Väl där så njöt jag av att stå och springa med musik i öronen samtidigt som jag kunde kika lite på hästhoppning på den lilla tvn framför mig.
Japp rena semestern och jag hoppas komma iväg fler gånger!
 
 
Mysigt att komma till gymmet när man blir mött av detta.
 
30 minuter kondition, en bra början.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0