Extra skönt att lägga sig..

Extra skönt att ligga här i sängen nu denna kväll. Efter att jag hade lagt Hugo så klädde jag motvilligt på mig träningskläderna och cyklade iväg till gymmet. 30 minuter kondioton blev det visserligen bara men bra mycket bättre än ingenting eftersom jag inte ens ville gå dit idag.
 
Blev faktiskt en promenad imorse och vi klarade oss nästan från regn under hela vägen. Ebba plockade ekollon och hundarna fick sig en skön promenad, måste vara ett perfekt sätt att fördriva tiden innan lunch med.
Mycket godare att sätta sig och äta sedan efter att ha fått lite frisk luft innan maten
 
Nej hörrni, jag är helt slut och tänka faktiskt stänga ner datorn och lägga mig inom ett par minuter - så godnatt.
 
Bollarna tillhör ljus i Alingsås och jag antar de lyser kvällstid..

Kommentarer
Hanna Karlsson

Vad skönt med träning. Själv är jag inne i världens svacka.

Svar:
Emmelie

2012-10-30 21:41:21
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
maria

Mysigt! Jag hann aldrig med Ljus i Alingsås..Misstänker att det är slut eller?

Svar: Jooo jag tror de är kvar till helgen, inte helt säker men nästan! =) Kom o kika..
Emmelie

2012-10-31 00:03:18
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0