Godmorgon torsdag.

 
Hektiskt morgon, försöker nämligen få Hugo att hålla sig vaken och istället sova i vagnen i samband med att jag lämnar Ebba på dagis.
Han är trött vill jag lova, och jag är van vid att få lite tid på morgonen då jag hinner plocka undan och göra ordning mig medan han sover och Ebba tittar på barnkanalen.
Allt tar liiite längre tid med han vaken om man säger så.
 
Dags att fortstätta plocka här hemma så städfirman som kommer klockan nio kan städa, de blir ju svårt att städa med leksaker över hela golvet.
Ser fram emot att komma hem till en heeelt fräsch och nystädad toalett, (vi har nämligen problem med mögel som kommer tillbaka, och enligt hyresvärden är detta ofarligt men ofräscht)
 
 

Kommentarer
Daniella

Mögel är INTE ofarligt! Det kan framkalla allergier, astma och än värre saker som jag knappt vill lista. Googla och läxa upp er hyresvärd! INTE OKEJ!!! Usch vilken opåläst karl.

2012-10-04 22:28:22


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0