Hata höst!

Nej jag blir galen på vädret! Hösten gör mig så förbannat deppig och jag känner mig låst inomhus. Hade det bara vart Ebba så hade jag dragit på oss full regnmondering och gått ut och trotsat vädret någonstans iallafall, men att ha Hugo sittandes i vagnen är inget alternativ på den lilla vildingen.
Känns som om jag MÅSTE införskaffa mig ett riktigt ordentligt regnställ till även lillen i familjen alltså, känns bara inte så lockade att sätta ner en som inte kan gå på en alldels blöt mark.
 
Så för att ha något och göra igår så gjorde vi trolldeg som vi sedan satte i ugnen, så idag blir det till att måla alla figurer.
Vet dock inte hur jag lyckades, för de svällde liksom upp sig lite och det är väl inte tanken?
Inte för att jag tror att Ebba bryr sig ett skvatt om den saken..
 
 

Kommentarer
Yohannas.se

jotack, jag försöker att "tänka förbi" regnet, men det gör mig milt galen typ... reeeen reeeen reeeen, hur kul är det?!

2012-10-02 10:58:24
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0