Ni måste testa.

Jag måste bara säga att gör kantarellpaj med västerbottenost om ni har svamp, helt otroligt gott. Och det är de jag sitter och funderar på denna tisdagskväll - mat att laga till helgen.
 
Gör kvällen tidig som vanligt och bänkar mig framför sista avsnittet av "torka aldrig tårar utan handskar" , missade det igår så ser det på play idag. Har hört att det ska vara tårdrypande, ni måste verkligen se den miniserien.
Vill även påminna er alla läsare om att jag finns på bloglovin som emmgus.blogg.se och även på instagram och där heter jag emmgus86, så följ mig =)
 
Kantarellpaj med västerbottenost, som skulle göra sig minst lika god utan kantareller för er som ogillar svamp.
 

Kommentarer
Sandra

Mmmm, det ser riktigt gott ut. Vad sugen jag blev på kantareller nu! :)

2012-10-23 22:24:34
URL: http://sandranyman.se
La Candida

Ser jättegott ut :)

2012-10-23 22:58:19
URL: http://vimorina.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0