Sista månadsdagen.

Morgonkaffet i magen och på tvn står barnkanalen och går varm, utomhus är det kolsvart och det skulle faktiskt lika gärna kunnat vara natt. Visst kan hösten vara vacker, men när det är grått, mörkt och regnigt så känner jag av en liten höstdepp.
 
Igår hann älskade Hugo bli 11 månader! Förstår ni att om en månad så fyller min lilla bebis ett år! Dags att börja planera kommande kalas kanske?
Svårt att köpa något till honom då allt finns i leksaksväg från när Ebba var liten, köpa för köpandets skull är knappast något jag tänker göra. Kläder är han i stort behov av alltid eftersom han växer, särskillt jeans så de får de nog bli ett par stycken.
 
11 månaders statusen:
 
- 10,5kg och 76,5cm.
- Äter som en häst numera.
- Har ibland börjat släppa lite när han går mot saker och stå några sekunder själv.
- Ammas fortfarande nattetid.
- Är heeelt galen i katter! Så fort jag säger något av katternas namn, säger ordet katt eller att han ser en på bild, tv eller live så fräser han , så himla gulligt att jag tror jag smäller av<3
- Delar gärna ut pussar och gosar.
- Har mycket energi och är sällan stilla.
- Är fortfarande galen i bollar.
 

Kommentarer
La Candida

Gud så vaken han ser ut på bilden! Alltså verkligen på hugget :) Så söt!

2012-10-19 22:41:50
URL: http://vimorina.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0