Syskonkärlek.

 
Fy tusan vad jag älskar mina ungar.
Jag smälter totalt när jag ser hur mycket Hugo dessutom älskar Ebba, han skiner som en sol när han ser henne och allt hon gör får honom nästan att skratta. På bilden gosar han nyvaket in sig hos henne, hur  gulligt är det inte liksom?
Ebba är också väldigt mån om sin lillebror, visst att det kan va jobbigt ibland när han tar sakerna som hon leker med, men som idag i lekrummet när Ebbas kompis sa att Hugo inte fick vara med, ja då sa Ebba ifrån och gick sedan fram till Hugo och sa med sin ljuvaste stämma - Meeeeen Huuuuuugoooo det är klart du ska få vara meeeeeed.
Åh vilken kärlek!

Kommentarer
Yohannas.se

Verkligen gulligt!!! Ser fram emot när vår gosse kan gå och "vara med" på det viset :)

Svar: Ja de är helt fantastiskt =)
Emmelie

2012-10-16 12:28:54
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
sofie

åh så mysigt! hoppas hoppas så att det blir samma fina syskonkärlek här hemma!

2012-10-16 22:37:00
URL: http://blomstertappan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0