Tävling.

Vad vore la bättre än att avsluta helgen med en tävling?
 
Min nära vän har börjat göra smycken och skänker sedan en stor del av det hon får till välgörenhet.
Hon har valt att kalla sig Nevaeh - Heaven baklänges och mer info och priser hittar ni HÄR
 
Såhär berättar Sanna själv:Denna månad är en speciell månad, det är den rosa månaden. Varje år tänker jag och funderar på vad man kan göra mer än att skänka pengar. Detta året slog det mig och Nevaeh föddes, något jag hoppas ska bli stort och hänga med månad efter månad. Min plan med detta är att varje månad välja ut något speciellt, som ligger mig varmt om hjärtat, och skänka en del av intäkterna från Nevaeh till. Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.
 

Så nu har du chansen att vinna ett fint armband. Allt du behöver göra är att lämna en kommentar under detta inlägg med motiveringen om varför just du ska vinna. Länkar du på din blogg eller via facebook ökar chansen till vinst något, ja en extra lott kan vi kalla de att du får.
Glöm inte att lämna mailadress så vi kan nå dig om just du har turen.
Tävlingen pågår tills fredag 12/9! - Lycka till.
 

Kommentarer
Maria - mamma till Liam ☆

ja alla barn är verkligen helt olika och har olika rutiner! det är så roligt tycker jag :)


åh vad duktig hon är! är gärna med och tävlar :)

2012-10-08 07:47:02
URL: http://fashionstars.blogg.se
Check out the life of jasmina

Jag är gärna med och tävlar! :D

2012-10-08 12:54:23
URL: http://www.jasminabrundin.blogg.se
Jossan

Är gärna med och tävlar!

Är det jag som har turen att vinna kommer jag ge armbandet till min lillasyster, som för 3 veckor sedan blev mamma till en liten Sixten. Med sömnlösa nätter och en bebis med ont i magen kan man behöva lite uppmuntran. *håller tummarna*
Kram

2012-10-10 19:06:11
URL: http://anglaflikkan.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0