Tisdag.

 
Godmorgon, tisdag är enligt mig veckans segaste dag.
Hoppas att kunna fördriva den på bästa möjliga sätt ändå, så man slipper känna den där konstiga lilla tisdagsångest jag brukar ha.
 
Gårdagens bilder, att det kan vara så himla uppskattat att stå och kasta stenar i en damm. Hade Ebba fått bestämma hade vi nog stannat där längre än vad vi gjorde. Många gånger krävs inte så mycket för att underhålla barn, Ebba tex uppskattar nog skogen mer än lekplatser många gånger.
Får lära mig sätta på mig min bärsele själv så man kan ge sig ut på stigar som inte är lika lämpliga för vagnen.
 
Sena här idag, Hugo vägrar sova så får skynda på och hoppas han somnar efter vi lämnat Ebba istället.
Ha en bra start på dagen.

Kommentarer
Mamma till William och Wilma

Svart och vita bilder är så fint..kram

2012-10-23 18:33:51
URL: http://blondis81.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0