Det kommer att underlätta.

Inget inlägg idag, det hör ju verkligen till ovanligheten men jag har känt mig så låg.
Ja ni vet som om inget man gör är bra nog, alla har väl sådana dagar ibland antar jag och jag tror även den kommande hösten har lite med mitt humör och göra.
 
Johans pappa är ju på besök och Johan övningskör för blotta livet i sin bil. Ja han fick alltså en bil i 25års present och nu är det "bara" körkortet som ska fixas med. Övningskörningen innebär ju att jag är själv med barnen, något som jag är heela dagarna (06:30-18:30!) på veckorna så det är lite segt. Man får ju annars lite avlastning med Ebba helgtid men nu är de ju bara o köra på som vanligt.
Tänk vad de hade underlättat om någon av oss hade körkort, ja de blir till att öva för honom nu framöver.
 
Ska tända lite ljus här hemma o bara slappa med några serier nu medan Johan o hans pappa är ute o kör igen.
Imorgon hoppas vi på en bättre dag!
 
Johan är ju aldrig med i bloggen nästan, så här var de hans tur att synas lite ;)


Kommentarer
Lena

Kul å se Johan här! Fin bild:)
Bra han kämpar med körkortet!!!!
Hälsa så mycket.

2012-09-14 08:27:39


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0