Ett kärt återseende.

Sitter här helt och hållet slut efter kvällens löprunda. Denna gången sprang vi betydligt mycket mer än va vi gjort vid tidigare gånger men ändå har vi bara förbättrat tiden 30 sekunder sen sist.
Något rätt måste vi gjort iallafall för tidigare har jag blivit trött, men inte helt jäkla slut som jag är just nu.
 
Bjöd in mig själv på tacolunch hos mamma idag, tröttnar nog aldrig på den maten alltså och det är så lätt att slänga ihop. Vi vandrade vidare efteråt och stannade till vid lekplatsen, kallt som attan! Känns verkligen att hösten är på ingång.
Väl hemma igen fick jag besök av min kära vän, vi har knappt kunnat ses alls mycket under sommaren eftersom hon jobbat så mycket. Ebba och Oliver hade fullt sjå med att leka och det lät som om de rev hela huset
(vilket de nästintill gjorde som ni ser)
 

 
Söta småttingarna hittade varandra med. De skiljer fem månader mellan Wilma o Hugo, helt otroligt vad Hugo vuxit till sig.


Kommentarer
Sofie

Haha jösses vad de vände upp-och-ner på rummet!

2012-09-13 22:16:40
URL: http://blomstertappan.blogg.se
maria

Känner inte igen dej heller. Men Alingsås är ju ganska stort. Vilka skolor gick du på? Och hur gammal är du? Jag är 85a och gick på Kullingsberg, Nolhaga och estet på Alströmer.

2012-09-13 22:26:31
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0