Favvo-dagen!

 
Charmtrollet har börjat skrynkla ihop hela ansiktet när han skrattar eller gör sig till extra mycket. Han är liksom så medveten om att vi kollar på honom och tycker han är rolig. 10 månader men redan full koll på hur man får folk och skratta, haha underbart.
 
Fredag och vi har som vanligt inga direkta planer för dagen alls. Jag är väldigt impulsiv och gillar inte att planera alls, men jag hoppas ändå på att kunna träffa någon för ett par timmar i eftermiddag innan vi kan hem och börja fredagsmyset.
Håller verkligen tummarna på att vädret kan vara på vår sida idag så vi kan vara ute en stund utan att dränkas helt och hållet.
Stora kostnader som väntar framöver med vinterkläder och skor, där är sommarhalvåret allt bra mycket billigare, ännu en anledning att gilla värmen mer alltså.
Får ge mig ut och kika på va man kan köpa framöver, didriksson och gortexskor har aldrig gjort mig besviken innan.
Ingen som har en didriksson overall i baby storlek 80 liggandes och vill sälja?
 
 

Kommentarer
Louise& Isabella + lille Linus

Inte didrikson men en annan superbra! Dock rosa så det är kanske inte läge, haha?!

2012-09-21 10:15:51
URL: http://bebbekarlek.blogg.se
Sofie

Haha så söt han är! Ja vi ska också ut och börja lite vinteroverall och skor, alltid lika svårt tycker jag att veta vad man ska köpa!

2012-09-21 22:09:15
URL: http://blomstertappan.blogg.se
maria

ååå, vad söt han är!

2012-09-22 00:01:57
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0