Helgen är över.

Helgen är över redan ju, de går så förbannat fort.
Dagen har ändå känts lång, men långsam eftersom vi inte kommit på något direkt att hitta på. Rastlöshet är något jag lider av ofta, att inte ha något o göra. Ja om man bortser från de där vanliga sysslorna för dom tar ju aldrig slut.
 
Eftermiddagen dukade vi iallafall fint på bordet, och åt middagen bland massor av tända ljus - mysigt!
Jag stod för efterrätten, ja och som ni förstått är jag ingen hejare på att baka så pajen blev aningens sur (även om jag tyckte jag tog mycket socker) Tanken som räknas och det doftade gott om inte annat ;)
Kvällens bingolotto gav ingen vinst denna gång heller, så nu ger vi upp hoppet!
 





Kommentarer
Sandra

Ljuvliga lockar dottern har :)

2012-09-16 20:52:03
URL: http://sandranyman.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0