Höstrusk var de här!

Vaknar till höstrusk som heter duga, blåser halv storm, ösregnar och är fortfarande alldeles mörkt ute. Det är just detta jag hatar med hösten, man blir så isolerad och deprimerad med av mörkret.
Inget man kan påverka så får försöka göra det bästa av situationen.
Hemmet behövs städas (som alltid så inga konstigheter)
Kylskåpet är efter gårdagens rensning heeelt tomt så storhandling är ett måste!
 
Inga barnvänliga aktiviteter alls, så får se om vi får med nån kompis till lekplayset så de kan härja av sig ordentligt.
Mina barn har väldig energi nämligen, att ha en hemmadag och ta det lugnt finns inte med på kartan. Antar de har ärvt de av mig för Johan har inga problem med att göra ingenting ;)
 
Frukostdags bland de tända ljusen - Godmorgon!

Kommentarer
June

Samma i Halmstad, trist men ändå mysigt med tända ljus och långfrukost :) Ha en fin helg! :) Kram

2012-09-14 08:41:51
URL: http://heelqueen.wordpress.com
Linda-Mamma till Alfred

Tack så mkt, det gjorde gott att få fixat till den hemska trappen!!Åh ja höstrusk,brrr!

2012-09-14 10:51:08
URL: http://hummingbird.blogg.se
Gabriella

otroligt inspirerande blogg!! :)

Kolla gärna in min blogg på www.gaaabrielaa.blogg.se :)

2012-09-14 19:47:51
URL: http://gaaabrielaa.blogg.se
Anonym

Alla barn har väl energi, så dina är inte unika på något sätt.

Svar: Det är klart alla barn är olika? Med olika energi? Har träffat mängder av barn som är betydligt "lugnare" än mina. Som tex är nöjda med att sitta inne en heldag o titta på film, måla osv. Detta är inte något som Ebba gillar, hon behöver "springa av sig" Och mina barn är alldeles unika, precis som alla barn för sina föräldrar!
Emmelie

2012-09-14 20:12:22


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0