Ja han har jag fått för mina synder.

Godmorgon.
Sitter här med en Hugo som har ett helt underbart morgonhumör, ler med hela ansiktet och bara skrynklar ihop sitt lilla ansikte och gör sig till på alla möjliga vis.
Helt otroligt, han är liksom en egen liten person nu och ingen liten bebis som bara är. Han har jag fått för mina synder i livet tror jag (med tanke på sömnen). Haha skämt och sido man får passa honom överallt. Han är liksom precis där han inte ska vara jämt. Klättrar, drar ner saker och snabbt som attan stoppar han in diverse små fynd i munnen och kniper med läpparna och sticker i väg med världens snabbaste fart samtidigt som han skakar på huvudet eftersom han vet att mamma säger nej.
- Underbara unge!
 
Idag hopas vi på en dag med lite bättre humör hos storasyster och att solen kan visa sig med kanske?
 
Kom igen med kommentererna igen med! Vissa av er kommenterar flitigt och jag alltid detsamma. Tyvärr verkar det vara något konstigt med blogg.se för hos vissa kan jag ALDRIG gå in och lämna kommentarer tillbaka hos. (De gångerna svarar jag här)
 


Kommentarer
Linda

haha.. är nog samma här med min korv!! :) Fått för mina synder!! : ) Tur att de är söta.. :)

2012-09-03 08:17:05
URL: http://www.mojikanan.blogg.se
Yohannas.se

En morgonpigg gosse minsann!! Sover han helt kass??

2012-09-03 11:47:48
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Emma

Hej! Har lite frågor =)
Hur träffades du & din kille?
Hur gammal var du när du fick barn?
Var det planerat eller hände det bara?
Några planer på bröllop?
Bästa resp sämsta med tvåsamhet?

Det var lite som jag tycker är kul att prata om!

Ha en fin dag! kram

Svar: Svarar här Emma och hoppa du läser.Vi träffades via nätet.
Fick reda på att jag var gravid med Ebba dagen jag fyllde 22 år , så 22 bast och det var inte planerat.
Bröllop finns inte med på planerna alls, inget jag har några drömmar om faktiskt =)
Haha jadu svår fråga!
Emmelie

2012-09-03 13:09:24


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0