Loppisfynda idag?

Snart helg igen förtusan!
Ebba vaknade strax innan sex när Johan gått till jobbet men somnade om jämte mig och sover än, inte ofta hon sover till närmare halvåtta kan jag lova.
 
Idag har jag fått reda på att en klädaffär som säljer begagnade barnkläder ska ha någon typ av lagerförsäljning. Jag brukar alltid ta för givet att man bara hittar skit på sånna ställen, men kanske värt att gå dit och kika och se om man hitta något?
Jag är ju sån som tycker det är väldigt skoj att köpa märkeskläder till barnen, inte bara för märket i sig utan för att kvaliten många gånger är SÅ mycket bättre. Tur att de alla olika köp och säljsidorna på facebook finns så man kan hitta begagnat och fint nån gång ibland för att stilla de begäret lite =)
 
 
Shoppingsugna i Danmark..

Kommentarer
maria

Hittade du några fina fynd?

2012-09-28 00:07:21
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0