Lördag och solsken.

Igår blev verkligen en riktigt "innedag" , vinden ven utanför fönstret och det regnande mestadels hela dagen. De får gångarna som de höll upp passade vi på att gå ut och rasta hundarna, så lite frisk luft blev det allt.
Men att vara inne en hel dag är ju verkligen hemskt, fy tusan vad tråkigt det faktiskt är.
 
Bakade tre vetekranser som fyllde hela huset av nybakad doft, men som vanligt så blev det inte helt bra när jag bakar. Trots rätt tepratur och rätt tid i ugnen så blev de brända undertill och jag fick tyvärr skära bort en massa innan de frös in.
 
Idag skiner solen och jag hoppas det ska göra att jag blir lite piggare. Inatt skrek Hugo i 2,5 timma och jag är helt slut. På riktigt när ska han sömn bli bättre?  Jag frågar mig de vareviga morgon, han är ju 10 månader snart och sover fortfarande som ett spädbarn med uppvak minst varannan timma.
 
Ta vara på solskenen idag hörrni!
- Godmorgon.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0