Måndag och nystart som vanligt.

Ny vecka och nya tag.
Måndag känns alltid som en sån himla bra dag att nystarta med allt igen, "nu ska jag börja tänka på vad jag äter" "nu ska jag börja motionera" osv osv. Känner likadant denna vecka, att nu jäklar måste jag vara hälsosammare och röra mig mer, men framåt mitten av veckan så har jag återigen fallit tillbaka i vanliga vanor igen. Jag är nog helt enkelt ganska bekväm med de kilorna jag faktiskt gått ner och inte tillräckligt taggad än att försöka gå ner mera.
 
Igår i fårhagen hittade vi ett hasselträd, mängder av hasselnötter fanns där med. Jag vet inte alls om man kan plocka och torka sådär men vi försökte. Ska bli spännande att smaka och se om de blir något när de mognat om ett par veckor.
 
Godmorgon på dig!
 

Kommentarer
Maria - mamma till Liam ☆

haha jag är likadan! har idag bestämt att jag ska träna minst tre gånger den här veckan :)

sv; ja jag är också sugen! men inte än :) vill ha 2 eller 3 år mellan liam och hans lillebror/lillasyster

2012-09-10 07:59:33
URL: http://fashionstars.blogg.se
La Candida

Så tänker jag också, varje måndag. Det har redan skitit sig eftersom jag är ensam med att paket glass för tillfället :)

2012-09-10 13:55:01
URL: http://vimorina.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0