Tillbaka efter uppehållet.

Godkväll!
En helt slut morsa sitter nu i soffan och kollar barnpogram med Ebba. Jag trotsade nämligen den extrema sömnbrist och drog iväg till gymmet för lite zumba. Första gången sedan innan Hugo jag var där, tränande sista gångerna som nygravid så 1,5års uppehåll. Ja de gjorde sitt, fy tusan va trött jag var! Men jag klarade hela passet och om jag forsätter gå så sätter man nog stegen lite bättre med , riktigt skoj var det iallafall.
 
Ska plocka fram chipsen och dippen och dra på och kolla lite serier, något säger mig att denna natt kommer bli minst lika illa som förra.
 
Bjuder på denna bild. Igår när jag nattade Hugo möts jag av denna syn när jag kommer ut igen. Ebba har somnat i tältet, innan fredagsmyset tillochmed.


Kommentarer
sofie

åh jag har funderat på detta med zumba, måste ju ta tag i detta med träning nu! är det skoj och ger det bra träning?! njut massor nu av lördagsmyset efter träningen!

2012-09-15 21:21:50
URL: http://blomstertappan.blogg.se
maria

Lilla sötnosen!

2012-09-15 22:27:59
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0