En onsdag.

Även om Hugo sovit oroligt sedan strax efter halvfyra så ger det ändå otroligt med energi att komma upp och mötas av solsken och redan fem grader varmt. Jag blir otroligt sugen på en liten utflykt, slottskogen i Göteborg och kolla djuren och leka. Känner mig dock inte vidare sugen på att sätta mig på tåg och spårvagn själv, jag har inget lokalsinne och skulle bergis kunna vela bort mig totalt.
 
Igår fick Ebba åka med morfar hem efter jobbet själv för första gången. Tror hon kände sig riktigt stor när hon vinkade glatt ifrån bilen. De hade ätit Ebbas favoriträtt (fiskbullar) och varit ute i växthuset och grejat lite. Hon kom hem strax innan läggdags och var himla nöjd över de timmars egentid hon fått. Med sig hem hade hon dessutom världens sötaste lilla vårbukett<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0