En regnig måndag.

Måndagsmorgon åtta grader varmt och regnet faller, kan inte låta bli att tycka det är lite mysigt. Var så himla längesedan det regnade att man njuter lite av tillochmed det. De mindre roliga med reng måste ju vara utgifterna det innebär eftersom Ebba vuxit ut sitt helt kanona fodrade regnställ från didriksson, så fort pengar börjat komma in så måste det prioriteras.
 
Igår hade vi en riktigt mysig eftermiddag nere i Nolhaga, tittade på djuren, besökte lekplatsen och gick upp på berget och kollade utsikten. Jag hade gjort en matsäck så vi slapp stressa hem till middagen, barnen åt visserligen inte direkt av min tonfisksallad men jag blev mätt iallafall ;)
 
 
Älskade fyraåringar, skiljer två dagar mellan Isac och Ebba (vi möttes tilloch med på bb) och herregud va de kan bråka, men därimellan är de riktigt söta tillsamans.
Den där nappen ogillar jag starkt att han har när han går, men är man hängig så får man rucka lite på reglerna.

Kommentarer
Maria - mamma till Liam ☆

det är så roligt med jämnåriga kompisar! liam har flera som bara är några dagar äldre och yngre än honom :)

2013-04-15 10:03:26
URL: http://fashionstars.blogg.se
Hanna

Vilken mysig eftermiddag!

2013-04-15 10:17:53
URL: http://hannafialotta.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0