En stark resa.

Kvällen är här och bägge barnen har precis somnat, jag sitter uppkrupen i soffan med täcke och är jätte trött. Har väl egentligen inte gjort något speciellt idag mer än en löprunda på morgonen men det i samband med nattens lite sämre sömn har gjort mig helt slut.
Ska precis sätta igång tvn och kolla på "En stark resa igen" med Morgan och Ola-Conny från Ullared, haha jag bara smäller av vad blåsta de två männen är - underbart!
 
Så slå på tvn och skratta åt dessa, de ska jag göra!

Kommentarer
michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

har bara sett reklamen för detta program och jag tror nog det får stanna där haha..dom verkar pinsamt dumma och jag vet inte om jag klarar av att se det utan att plocka fram skämskudden ;)

Svar: Jag skämdes med, och skrattade som bara den ÅT dom. Haha så himla skoj, du måste bara se de!
Emmelie

2013-04-08 20:11:57
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
maria eek

haha dom är underbara :)

Svar: Satt och gapskrattade i soffan igår, haha! Man undrar om dom på riktigt ÄR så dumma? Fast samtidigt så såg man ju de första avsnitten på Ullared o jagtyckte dom va lika dumma där :P
Emmelie

2013-04-08 21:39:52
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Anonym

Jag trodde faktiskt inte att du kunde nedvärdera människor på det sättet genom att tala om att de är korkade och dumma.

Svar: Haha men dom har ju knappast alla indianer i kanoten , tror inte jag är den enda som tänker så. Men jag gillar dom ändå, underbart pogram där det uppenbarligen är meningen man SKA skratta ÅT dom. Tagga ner, snälla...
Emmelie

2013-04-11 09:46:49


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0