Familjen kaos.

 
Så här ser det ut hos oss just i detta nu, barnen har redan lyckats röja fram massor av saker och håller mig sysselsatt. Det är kojbygge och tågbanor på golven och här sitter jag med en kopp kaffe och bara ser mer och mer saker komma fram och inser att det är mestadels jag som som vanligt kommer få städa undan allt.
Man är verkligen konstant sysselsatt med något som två barnsmamma, städning, matlagning, försöka få barnen hålla sams osv.
Haha kan längta framåt lite tills Hugo är lite större och kan berätta lite mer vad som är fel istället för att bli så arg som han är nu.
Lite smått kaos som vanligt, men det hör la till de normala och jag tror de flesta i samma sits känner igen sig ;)
 
Dags för att äta lite frukost och sedan börja dagens "arbete"
 
Hoppas ni får en fin start på dagen ;)

Kommentarer
sofie

haha känner igen det precis, man sitter ju sällan och bara hänger när man har två barn som konstant är i farten! men det är skönt att det nu är vår och man kan vara ute mer, Olivia håller sig lätt sysselsatt med spaden i handen och det blir så galet lite att städa inomhus! Hoppas ni får en bra tisdag!

2013-04-09 12:16:41
URL: http://blomstertappan.blogg.se
Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Tack, vad glad jag blir!! :)
Men åh tack igen snälla!
Hoppas du haft en bra dag!

Svar: Varsegod, jadå de har jag allt =)
Emmelie

2013-04-09 17:24:14
URL: http://carrosungar.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0