Grå söndag.

En frukost bestående av lättfil, fullkornsflingor och toppad med nötter och torkad frukt satt fint i magen. Äter man rätt så mår man ju tusen gånger bättre och jag kan verkligen inte förstå varför det är så himla svårt att ändå hålla sig till vad som är bra? Nu äter jag iofs inte överdrivet mycket skräpmat utan mer husmanskost men kanske tar en portion för mycket eftersom jag oftast får äta så himlans fort med barnen att man inte hinner känna när man faktiskt är mätt. Misstänker att detta är ett  vanligt fenomen hos småbarnsföräldrar ;)
 
Grå himmel även idag men vi tänkte ge oss ner till Nolhaga i eftermiddag och kolla alla djuren, uppskattat av bägge barnen och vi får den friska luften på köpet.
Under förmiddagen så får jag nog dra fram dammsugaren och försöka någon ordning här hemma, för stökigt blir de fort som attan med alla djur och barn.
 
Ha en fin söndag alla fina läsare, och glöm inte att lägga till min på bloglovin ;)
 
 
Från senaste besöket i Nolhaga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0