Jag hoppas hon minns dagar som dessa.

April månad!Äntligen kommer årets första riktiga vårmånad, min 27 års dag närmar sig så jag njuter av de sista dagarna som ung 26åring ;)
Idag planerar vi att köra grillpremiär här hemma till lunch, finns det något godare? Hoppas ett par vänner gör oss sällskap också.
 
Igår lös det verkligen från Ebbas ögon. Påskharen hade lämnat en karta i morfars brevlåda och vidare därifrån fick man hålla ögonen öppna för olika platser där han lämnat en fjäder. Tre olika platser med fjädrar innan hon tillslut fann påskäggen under en gran, och vilken lycka! Att något sådant litet kan göra så mycket, ja de är sånt jag vill att hon minns när hon blir äldre. Småttingarna Hugo och Alice vandrade med utan att fatta så mycket, så Ebba kände sig nog lite stor som dessutom fick leda hela alltet.
 
 

Kommentarer
sofie

Vilken rolig ide av henna morfar, den ska jag komma ihåg till barnen blir större! ja vissa dagar och stunder hoppas man verkligen att de kommer ihåg tills när de blir äldre!

2013-04-01 10:12:58
URL: http://blomstertappan.blogg.se
Anonym

Vilka underbara vår bilder! :D

2013-04-02 13:11:25


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0