Sol byttes mot regn.

Ni vet de där solskenet som jag pratade om i morses?
Det försvann snabbt efter jag uppdaterat och ytbyttes mot ösregn och blåst, dagen har därför gått ganska långsamt.
Vi har vart på bibloteket och lånat ett gäng nya böcker till Ebba, för dom hon hade nu hade vi läst massor av gånger. Det är något speciellt att gå till biblotekt , för trots att hon har en STOR bokhylla fylld med mängder av barnböcker (vi hade turen att få flera kassar böcker av folk som annars skulle slängt dom) så är det alltid mer spännande att låna och läsa lite nytt hemma.
 
Jag har känt mig lite hängig idag, tung i kroppen och lite illamående tillochfrån. Maten har slarvats med och därför har jag dessutom fått en hel dos dåligt samvete med.
Hoppas på en piggare och soligare dag imorgon - Godnatt på er alla fina.
 
Hundarna har lagt sig tillrätta här i sängen och blänger lite surt på mig då och då. Dags att gosa lite med dom innan man somnar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0