Söndag.

Godmorgon söndag och solsken.
Ser fram emot en dag med vänner, grillning och utevistelse.
Vi måste under förmiddagen ta oss och göra den där välbehövliga storhandlingen först, skönt när det är gjort och man kan välja och vraka ur en full kyl och frys iallafall. När jag väl är ute så måste jag förbi apoteket, Hugo har haft sin envisa ögoninflamation i 1,5 vecka nu och jag får liksom ingen bukt med den, borde väl finnas någon salva som kan skynda på processen lite?
 
Nu ska vi försöka oss på att skrapa fram lite frukost ur den ekande kylen och sedan är jag även sugen på att hinna med en långpromenad runt sjön på morgonen medan vädret är så underbart, får se vad dagen har att erbjuda helt enkelt - Trevlig söndag!
 
Årets första maskros plockades igår av bästa vännerna Ebba och Nova.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0