Tacksam för en ny dag.

Morgonmys i soffan mellan mina två stora bebisar. De har ett speciellt band mellan varandra och jag är glad över att barnen har möjlighet att växa upp med djur. När Ebba låg i magen låg alltid Tilda och la huvudet på magen och myste, som om hon visste att det var något speciellt med mig när jag var gravid.
 
Jag är så tacksam för en ny dag , att vakna och känna sig redo för dagen och vad den än erbjuder istället för den känslan som jag hade igår när jag vaknade.
Idag blir det kalas för min systerdotter som fyllt tre år, trevligt att träffa släkten och bara umgås lite idag.
Innan dess ska vi försöka göra ett snabbröj här hemma och besöka maxi - önskar er en fin söndag!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0