Tystnad.

Jag sitter i tystnad och bara njuter, så underbart skönt att bara vara alldeles ensam och tillochmed sambon somnade när han la Ebba.
Om man bortser från ett litet besök på Ica och ett liten snabbvisit på närliggande lekplats så har vi bara vart hemma och degat idag. Barnen har haft sina one pieces och jag har känt mig allt annat än ordninggjord, men måste säga det vart skönt att ha en sånhär dag. Tyvärr har Hugo vart lite småfebrig och himla gnällig hela dagen så därför är det extra skönt med tystnad förtillfället.
Och jag fick faktiskt rensat två köksskåp, bara en miljon andra ställen och plocka på framöver.
Ska fortsätta bara vara nu ett tag, snart vaknar lilleman och vill komma över till min säng...
 
Världens godaste mellanmål gjorde vi idag, att man inte gör de oftare egentligen? Gott, nyttigt och snabbt!

Kommentarer
Kvarntun

lyssnar du aldrig på radio? dom varnade för hepatit -A i svenska frysta bär...

Svar: Läste de NU.. :( Nu är de kört.
Emmelie

2013-04-11 22:11:09


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0