Vardag igen.

Godmorgon tisdag och återigen vardag.
Jag måste erkänna att jag tycker det är rätt skönt med vanliga rutiner igen, Ebba har visserligen påsklov men annars är allt som vanligt. När Johan är hemma blir hon så himla trotsig och visst kan hon vara de med mig med men hon brukar inse att jag vinner striden och ge upp.
 
Hela veckan så är det nästan en stor sol över Alingsås och jag hoppas verkligen den prognosen stämmer, för fy tusan vad mycket energi de ger med solljus och frisk luft i mängder. Jag planerar iallafall att packa matsäck flera dagar i veckan och äta middag utomhus för att verkligen ta vara på vädret.
Ska verkligen försöka att njuta av sista tiden hemma med Hugo, snart är sommaren över och han ska lämnas (hur tusan de nu ska gå eftersom han skriker hejdlöst bara när jag går på toaletten)

En sak jag måste bli bättre på är att njuta av stunden och inte bara längta framåt hela tiden, svårt!
 
Barnen med sina funna påskägg i söndags, Hugo fick till sin lycka en chockladboll för godis får han vänta med.
 

Kommentarer
Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Nåh, ja tack så mycket :) Yes, dressen är från lundmyr. Är nog en pyjamas egentligen fick jag höra, men den funkar ju lika bra även på dan ;)

Svar: Tycker den va lika fin som dress =)
Emmelie

2013-04-02 18:34:41
URL: http://idamli.blogg.se
Ida Nilsson

Jag håller absolut med dig! Man måste ta vara på detta vädret, man vet aldrig när den bestämmer sig för att sluta vara oss till lags ;)

Svar: Ja du har så rätt, ena dagen 8 grader varmt och nästa dag snö. Så NJUUUT =)
Emmelie

2013-04-02 19:30:07
URL: http://idacnilssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0