Vårtecken.

Men GODmorgon!
Sovmorgon till sju och dessutom solsken ute, vilken underbar start på dagen. Så istället för vid denna tid typ stå och vänta på att få gå och lämna Ebba till dagis så sitter vi i soffan och kollar barnkanalen och har inte ens ätit frukost ännu.
 
Johan har ledigt idag och jag borde verkligen ta tag i att göra en ordentlig storstädning här hemma då det verkligen är hund och katthår överallt och saker på massor av ställen där dom inte borde vara. Tror dock inte Hugo är jätte sugen på att underhålla sig själv så jag får istället ta och göra ett snabbröj under den tiden han sover efter lunch.
Och nu påminnner jag er återigen att visa att ni finns, de där med kommentarer verkar verkligen gå i perioder men det är tråkigt när statestiken ökar men kommentarerna minskar.
 
Och årets första vitsippor är funna, nu väntar vi bara på lite varmare grader och gröna träd!
 
En favoritbild på Ebba i vitsippe-havet, här var hon i Hugos ålder.

Kommentarer
Maria - mamma till Liam ☆

aldrig fel med sovmorgon! :)

2013-04-24 08:48:32
URL: http://fashionstars.blogg.se
Sabina - mamma till Meya-2010 & Charlie-2013

Åh, det är verkligen dax nu! Svärföräldrarna bor uppe på
Ängabo och i den långa backen upp från maxi hållet brukar det vi den här tiden vara fullt med vitsippor men inte ett enda spår av en enda liten blomma har jag sett där! Får hoppas på en kanon sommar nu som lite kompensation får denna seeega våren! :)

Svar: Ja men om du går förbi tunneln efter stampenskvarn inåt stan så kika precis i backen jämte ån så kommer du se dom. Haha dock vågar jag mig inte dit upp och plocka någon för då ramlar jag la i vattnet :P
Emmelie

2013-04-24 09:23:32
URL: http://sabinavictoria.blogg.se
Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Jag håller tummarna för det, tack <3

2013-04-24 21:00:19
URL: http://madeleines.se
Malin Jenny Westman - Mamma till lilla Alice

Vilken härlig bild :D

Svar: Tack, ja då var hon inte stor =)
Emmelie

2013-04-25 10:20:37
URL: http://malinwestman.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0