Är ni nöjda?

 
Igår fick en ny jacka från kaxs följa med oss hem, har aldrig själv haft de till barnen tidigare men har bara hört gott om dom. Är ni som använt de nöjda?
Älskar kombinationen rosa/turkos. Tyvärr fanns inga jackor alls som föll mig i smaken till Hugo, så vi får in och kolla igen nästa vecka när de fått in lite nyheter.
 
Vet ni? Solen skiner här hemma just nu och det känns som det var ett tag sedan! Även om det är höst i luften och tempraturen bara är på cirka 10 grader så ger solen så mycket energi!
Jag hoppas dom tar vara på vädret på förskolan och är ute istället för inne som dom brukar under förmiddagen.
Håll tummarna för att Hugo kan tänka sig sova där idag,
 
Önskar er en godmorgon!
 

Kommentarer
Frida

Köpte en KAXS overall till Alicia förra året, rosa såklart ;) Jättenöjd, höll verkligen hela vintern. Köpte en overall till Elsa på tradera och den gick sönder i sömmen efter två veckor :( Så bra köp!

2013-08-15 08:07:50
Sabina- mamma till Meya-2010 & Charlie-2013

Meya har en tidigare modell i cerise/orange och vi är supernöjda! Har även skalbyxorna som hör till och dom har varit kanon!! :)

Svar: Härligt o höra att de håller måttet =)
Emmelie

2013-08-15 08:46:01
URL: http://sabinavictoria.blogg.se
michaela ♥

älskar sonens kaxskläder. kommer absolut köpa ny uppsättning när han växt ur den han har nu. blir väl snart kan jag tro för det vi använder nu köptes förra hösten. nu har han röd jacka och jag tycker den klär honom så fint så jag hoppas på att det finns rött när det är dags igen. men denna kombo var verkligen också fin!

Svar: Åh, rött hade jag velat haft till Hugo med. Du säljer inte din om den skulle bli för liten? ;)
Emmelie

2013-08-15 20:13:09
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0