De kommer jag träffa dom mer än jag.

Vardagen är verkligen igång på riktigt, strax innan halvåtta imroses så var jag och barnen redo och ute för en promenad med hundarna innan det sedan var dags att  vandra vidare mot dagis och slutligtvis bussen för min del.
Känns så konstigt och jobbigt att många dagar framöver så kommer personalen på förskolan träffa barnen mer än vad jag kommer att göra. Jag förstår att de flesta har det på samma vis som vi, men det känns ändå i mammahjärtat <3
Samtidigt så njuter jag av att vara i skolan, att få rast, kunna äta upp sin mat på lunchen utan att behöva bli avbruten och passa upp på andra under tiden, att bara just då ha koll på mig själv - rena semestern!
 
Barnen sover bägge två gott eftersom det är helt slutkörda efter en dag på förskolan, och jag ska ge mig ut på en promenad eftersom skolan inte direkt erbjuder överdrivet mycket tid till rörelse. Det måste nog vara största utmaningen med att studera, att sitta stilla.
 
Här har vi en av familjemedlemmarna som inte har något emot att slappa förtillfället ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0